НАШЕ ЛОГО НАШЕ ЛОГО
Кар`єрна консультація Ілони Романюк
від Приватної Біржі праці Рівного
Вакансії Про нас Відгуки Вартість
Вас чекає європейській підхід до справи - сучасні спеціалісти вибирають співпрацю саме з кар`єрним консультантом!
Професійний кар`єрний консультант - впевненість у успіху!

5000+ клієнтів довірили нам своє працевлаштування! Ілона Романюк - саме Ваш радник та помічник!

(067) 362-0-699 з 11:00 по 19:00 (Пн-Пт), а також в соцмережах!
Менеджер-маркетолог

Запрошуємо активних та амбіційних спеціалістів на посаду менеджера-маркетолога. 


Побажання до професійних та особистих якостей: 
- стать, вік неважливий; 
- можливо студент профільного напрямку (маркетинг); 
- бажання вчитися, працювати і розвиватися в цьому напрямку; 
- обов'язкове знання ПК на рівні досвідченого користувача (офісний пакет, електронна пошта, пошукові системи Інтернет, соціальні мережі); 
- обов'язкове знання/навички інтернет-маркетингу; 
- грамотність, ділова мова. 

Умови роботи: 
робота на результат 

В обов'язки входить: 
- пошук замовників, ведення перемовин; 
- застосування на практиці всіх видів маркетингу (в тому числі інтернет-маркетинг) для розкрутки послуг та сайтів компанії; 
- продаж реклами на сайтах (весь цикл). 

Графік роботи: 
Пн-Пт 09:00-18:00 
Сб, Нд - вихідні 

Заробітна плата: 
при співбесіді (деталі нижче) 

Додаткові відомості: 
для тих, в кого вже трудова книжка - оформлення безкоштовного стажування через Центр зайнятості (цей час оплачується ЦЗ) тривалістю три місяці, можливі преміальні при відмінних результатах роботи, надалі офіційне оформлення по результатам роботи 
в кого немає - офіційне оформлення з січня 2013 року по новому законодавству 

Від нас гарантуємо: 
приємний колектив; 
обладнане робоче місце; 
безкоштовна практика отриманих у виші теоретичніх знань; 
професійний розвиток; 
вчасна оплата праці. 

Якщо по результатам трьохмісячного навчання угода припиниться за згодою сторін - гарантована видача сертифіката про проходження практики та рекомендацій для майбутнього роботодавця. 

Також набираємо студентів для написання дипломних робіт по спеціальності на нашій базі.





Неактуальні вакансії:

Виконавчий (операційний) директор


Відомості про роботодавця:
Консалтингова агенція Ілони Романюк (job-rivne.at.ua), що займає лідируючу позицію на ринку праці Рівного.

Спеціалізація роботодавця:
Надає консалтингові послуги пошукачам для працевлаштування в організації м. Рівне
Основні напрямки діяльності: бухгалтерія, офісний персонал, торгівля, ТОП-позиції

Місцерозташування офісу:
р-н "Пивзаводу", навпроти НК "Лагуна"

Причина виникнення вакансії:
розширення діяльності

Основні вимоги до кандидата:

  • Дівчина/хлопець до 32 років (можливо старша - індивідуально, якщо підходить під інші вимоги)
  • ВО (бажано спеціальності у сфері економіки, фінансів, бухгалтерського обліку, менеджменту, маркетингу, бізнесу, юриспруденції)
  • Знання основ менеджменту і фінансів, навички маркетингового аналізу та аналітики ринку
  • Досвід роботи обов'язковий на керівних посадах від двох років, бажано у сфері послуг або сервісного обслуговування
  • Досвід у плануванні, організації операційної діяльності, підборі та навчанню персоналу, розробки мотиваційних схем, управлінні ефективністю та якістю, виведенні бренду підприємства на ринок, збільшення обороту компанії
  • Досвід роботи з контролюючими та дозвільними органами
  • Комп'ютерна грамотність обов'язкова! Досвічений користувач ПК, Інтернет (пошук інформації в інтернеті, електронна пошта, користувач соцмереж ВК, ОК, ММ, ФБ, вміння користуватися джоб-сайтами, приймати участь у форумах тощо)
  • Випускний екзамен в школі по українській мові "добре" або "відмінно"
  • Володіння 1С:Бухгалтерією 7.7
  • Професійні та особисті якості: лідерство, орієнтація на результат, амбітність і наполегливість.

  • Основні обов'язки:
  • розробка та організація виконання бізнес-планів
  • аналіз і контроль ринку, управління продажами, асортиментом, ціноутворення
  • планування, розробка і впровадження стратегічних планів для компанії,
  • розвиток компанії, посилення бренду, розробка рекламних кампаній
  • організація та оптимізація я економічно обгрунтованої операційної діяльності
  • формування і забезпечення фірмового стилю продажів;
  • побудова і впровадження системи безпеки і запобігання втратам
  • контроль та поточне управління компанією
  • відповідальність за щоденну операційну діяльність, організацію нарад
  • керування персоналом: підбір та навчання персоналу, формування команди, розробка мотиваційних схем, атестації, розвиток
  • корпоративної культури, контроль за дисципліною і підпорядкованістю персоналу внутрішнім правилам компанії
  • інформованість про всі процеси, що відбуваються в компанії - все те, що дозволяє збільшувати прибутковість компанії і її позиції на ринку
  • координація дій і ресурсів (включаючи управління ефективністю)
  • ведення первинної бухгалтерії та звітності підприємця, нарахування та виплата заробітної плати

  • Умови роботи:
    будівля та офіс з ремонтом
    обладнане робоче місце
    сучасні методи роботи в онлайні
    кава/чай за рахунок роботодавця
    дружний колектив

    Графік роботи:
    Пн-Пт 09:00-18:00, Сб, Нд - вихідний
    можливі затримки при термінових замовленнях, при пізніх клієнтах, при не завершенні вчасно справ, ненормовані обідні перерви з-за незапланованих відвідувань пошукачів

    Заробітна плата:
    при співбесіді (від 2500,00 грн. при виконанні плану)

    Додаткові умови:
    входження в посаду (індивідуальний термін) не оплачується
    випробувальний термін - три місяці
    за умови виконання плану на протязі випробувального терміну - офіційне працевлаштування



    Контент-менеджер


    Відомості про роботодавця:
    Консалтингова група "Гуру" (http://guru-group.at.ua/), що займає лідируючу позицію на ринку праці Рівного.


    Основні вимоги до кандидата:

    • Дівчина до 30 років (можливо старша - індивідуально, якщо підходить під інші вимоги)
    • ВО по спеціальності "Маркетолог" (або суміжна), можливо випускниця цього року
    • Бажане знання предметної області, тобто психологія в якості хобі чи таланту, а також навички в журналістики, веденні блогів, приймання активної участі у житті свого навчального закладу тощо
    • Комп'ютерна грамотність обов'язкова! Досвічений користувач ПК, Інтернет (пошук інформації в інтернеті, електронна пошта, користувач соцмереж ВК, ОК, ММ, ФБ, вміння користуватися джоб-сайтами, приймати участь у форумах тощо, знання HTML та графічних редакторів, таких як PhotoShop)
    • Випускний екзамен в школі по українській мові "добре" або "відмінно"
    • Мінімальний досвід роботи по даному напрямку необхідний.

    В обов'язки входить:


    • пошук, редагування, розміщення на сайті текстів, зображень, тощо.
    • аналіз цілей, завдань, цільової аудиторії веб-ресурсів
    • виявлення конкурентності запитів
    • підбір матеріалів для написання текстів, з використанням не тільки Інтернету, але й інших джерел
    • написання унікальних текстів, оптимізованих для прочитання та пошукових систем
    • редагування та оптимізація готових текстів.
    • ведення стрічки новин.
    • додавання інформації на сайт за допомогою CMS Ucoz.
    • управління сайтами.
    • сприяння просуванню і популяризації сайтів в Інтернеті.
    • розробка і підтримка основної концепції сайтів, внесення пропозиції по доопрацюванню концепції і вмісту сайту, по введенню нового сервісу для відвідувачів сайту.

    Розширена інформація по вакансії розміщена на сайті агенції.


    Графік роботи:


    • Пн-Пт 09:00-18:00,
    • Сб, Нд - вихідний
    • можливі затримки при термінових замовленнях, при пізніх клієнтах, при не завершенні вчасно справ,
    • ненормовані обідні перерви з-за незапланованих відвідувань пошукачів


    Заробітна плата:
    надсилайте, будь-ласка, резюме з вказанням бажаної заробітної плати



    Асистент менеджера по роботі з клієнтами

    Відомості про роботодавця:

    Кадрова агенція "Приватна Біржа праці Рівного" (job-rivne.at.ua), що займає одну з лідируючих позицій на ринку праці Рівного.


    Спеціалізація роботодавця:
    Надає кваліфіковану допомогу пошукачам для працевлаштування в організації м. Рівне
    Основні напрямки діяльності: бухгалтерія, офісний персонал, торгівля


    Місцерозташування офісу:
    р-н "Пивзаводу", навпроти НК "Лагуна"


    Причина виникнення вакансії:
    розширення діяльності


    Основні вимоги до кандидата:
    - Дівчина до 30 років (можливо старша - індивідуально, якщо підходить під інші вимоги)
    - ВО (бажано по спеціальності "Маркетолог"), можливо випускниця цього року
    - Психологія в якості хобі чи таланту вітається, а також навички в журналістики, веденні блогів, приймання активної участі у житті свого навчального закладу тощо
    - Комп'ютерна грамотність обов'язкова!
    - Досвічений користувач ПК, Інтернет (пошук інформації в інтернеті, електронна пошта, користувач соцмереж ВК, ОК, ММ, ФБ, вміння користуватися джоб-сайтами, приймати участь у форумах тощо)
    - Випускний екзамен в школі по українській мові "добре" або "відмінно"
    - Навички продажу (будь-яких товарів чи послуг, наприклад, продукції "Оріфлейм" тощо)
    - Досвід роботи ні в цій не в будь-якій сфері не потрібен, потрібно ВЕЛИКЕ бажання!


    Якості необхідні для цієї роботи:

    Професійні - вміння опрацьовувати та запам'ятовувати багато інформації, скурпульозність і уважність до деталей, здатність підтримувати багато контактів одночасно, вміння працювати на результат, здоровий азарт при веденні справи, вміння виконувати завдання у швидкому ритмі, вміння швидко переключатися між справами, здатність слідувати інструкції, але з долею самостійності, розуміти субординацію.
    Особистісні - активність, комунікабельність, креативність, швидка реакція, посидючість, швидкочитання, оптимізм, висока самоорганізованість.
    Психологічні - вміння посміхатися людям незалежно від особистого настрою, бажання і здатність постійно навчатися, розвивати кругозір, інтуїція, стресостійкість, здорова емпатія не шкідлива для особистого доходу і доходу агенції.


    В обов'язки входить:

    - робота з тільки з існуючими клієнтами - вчасне інформування про наявність нових вакансій, ведення графіку зустрічей, виписка направлень, слідкування за результатами співбесід, слідкування за дебіторською заборгованістю, закриття виконаних договорів.

    - робота в онлайні - поширення інформації про вакансії по джоб-сайтам та соцмережам в установленій формі, переписка з клієнтами щодо цієї інформації, підтримка сайту агенції, ведення онлайн-щоденника справ (внутрішній форум).

    робота з документами - записування всієї інформації що надходить в агенцію в онлайн-документах, ведення актів виконаної роботи по договорах, ведення каси, занесення інформації в 1С 7.7, підтримка документації на належному рівні (рознесення нових і виїмка старих договорів).

    - робота з роботодавцями - підтримка актуальності вакансій, вчасне закриття вакансій, приймання заявок в установленій формі, слідкування за проведеннями співбесід, надсилання інформації про направлених кандидатів, перевірка результатів співбесід.

    - виконання інших доручень керівництва


    Умови роботи:
    - будівля та офіс з ремонтом
    - обладнане робоче місце
    - сучасні методи роботи в онлайні
    - кава/чай за рахунок роботодавця

    - дружний жіночий колектив


    Графік роботи:

    Пн-Пт 09:00-18:00, Сб, Нд - вихідний
    можливі затримки при термінових замовленнях, при пізніх клієнтах, при не завершенні вчасно справ, ненормовані обідні перерви з-за незапланованих відвідувань пошукачів


    Заробітна плата:
    % від працевлаштувань (від 1300,00 грн.)


    Додаткові умови:
    - навчання на протязі двох робочих тижнів - не оплачується
    - випробувальний термін - три місяці
    - за умови виконання плану на протязі випробувального терміну - офіційне працевлаштування


    Від роботодавця:
    Людину шукаємо не спішно, прискіпливо, тому що людей з такими якостями дуже мало, перебираєм як золотопошукачі.
    Готові навчати, розвивати, допомагати. Обіцяємо кар'єрний ріст до менеджера з залучення клієнтів зі збільшенням заробітної плати вже за 9-12 місяців роботи в нас.
    Самій здібній людини можливе виділення окремого напрямку для роботи як керівника проекту та виділення власного асистента.

    Якщо Вас не злякало це оголошення і Ви вважаєте, що ці якості в Вас присутні і Ви маєте велике бажання навчатися і працювати саме в нашому напрямку - Ласкаво Просимо до Нашої Команди!




    Торговий менеджер


    Кадрова агенція запрошує до співпраці активних людей


    Вимоги до кандидата:

    • стать, вік - немає значення
    • вища освіта бажана, але необовязкова
    • вміння продавати
    • комунікабельність, активність, бажання заробляти


    В обов'язки входить:

    • залучення нових клієнтів згідно плану продажів (10 клієнтів в день)


    Умови роботи:
    можливо по сумісництву або робота на дому


    Графік роботи:
    гнучкий/вільний графік


    Заробітна плата:
    5000,00 грн. за умови виконання плану


    Додаткові відомості:
    офіційне оформлення стосунків за формою договору підряду



    Менеджер з продажу послуг

    Відомості про роботодавця:

    приватна консультація (http://partner-pbpr.at.ua/)


    Спеціалізація роботодавця:

    кар'єрне консультування


    Вимоги до кандидата:

    • дівчина, 23 - 28 років
    • вища освіта обов'язкова, бажано маркетинг.
    • досвід роботи продажу в сфері послуг обов'язковий


    В обов'язки входить:

    • залучення нових клієнтів
    • підтримка існуючої бази
    • поновлення зв'язків зі старими клієнтами
    • дебеторка


    Умови роботи:
    робота офісна (95%), можлива робота у місті при проведенні промо-акцій


    Графік роботи:
    Пн-Пт 09:00-18:00 (буває ненормований при термінових замовленнях)
    Сб, Нд - вихідні (можлива неповна зайнятість по суботах, рідко)


    Заробітна плата:
    мінімалка + % продажу


    Додаткові відомості:
    навчання 3-5 днів (не оплачуване)

    ПОГОДА
    РЕКЛАМА





    Партнери

    Все резюме Украины


    ОСТАННІ СТАТТІ

    Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.

    Гу́ру (санскр. गुरू,"гідний") — духовний наставник, учитель.

    Слово "Гуру" буквально означає «важлива людина»,
    той, чиї слова цінніші за найшанованіші встановлені і загальноприйняті принципи,
    і він недиктатор, але порадник.

    Гідний, поважний чоловік.
    Учитель.
    Наставник.

    Індійська традиція ставить вчителя на вищий щабель поваги серед людей.

    Найбільш шановані вчителі вчителів, родоначальників шкіл, традицій.


    HR-консультации, карьерный коучинг в Ровно и поиск резюме на JOB-guru.at.ua