Побажання до професійних та особистих якостей:
- стать, вік неважливий;
- можливо студент профільного напрямку (маркетинг);
- бажання вчитися, працювати і розвиватися в цьому напрямку;
- обов'язкове знання ПК на рівні досвідченого користувача (офісний пакет, електронна пошта, пошукові системи Інтернет, соціальні мережі);
- обов'язкове знання/навички інтернет-маркетингу;
- грамотність, ділова мова.
Умови роботи:
робота на результат
В обов'язки входить:
- пошук замовників, ведення перемовин;
- застосування на практиці всіх видів маркетингу (в тому числі інтернет-маркетинг) для розкрутки послуг та сайтів компанії;
- продаж реклами на сайтах (весь цикл).
Графік роботи:
Пн-Пт 09:00-18:00
Сб, Нд - вихідні
Заробітна плата:
при співбесіді (деталі нижче)
Додаткові відомості:
для тих, в кого вже трудова книжка - оформлення безкоштовного стажування через Центр зайнятості (цей час оплачується ЦЗ) тривалістю три місяці, можливі преміальні при відмінних результатах роботи, надалі офіційне оформлення по результатам роботи
в кого немає - офіційне оформлення з січня 2013 року по новому законодавству
Від нас гарантуємо:
приємний колектив;
обладнане робоче місце;
безкоштовна практика отриманих у виші теоретичніх знань;
професійний розвиток;
вчасна оплата праці.
Якщо по результатам трьохмісячного навчання угода припиниться за згодою сторін - гарантована видача сертифіката про проходження практики та рекомендацій для майбутнього роботодавця.
Також набираємо студентів для написання дипломних робіт по спеціальності на нашій базі.
Виконавчий (операційний) директор
Відомості про роботодавця:
Консалтингова агенція Ілони Романюк (job-rivne.at.ua), що займає лідируючу позицію на ринку праці Рівного.
Спеціалізація роботодавця:
Надає консалтингові послуги пошукачам для працевлаштування в організації м. Рівне
Основні напрямки діяльності: бухгалтерія, офісний персонал, торгівля, ТОП-позиції
Місцерозташування офісу:
р-н "Пивзаводу", навпроти НК "Лагуна"
Причина виникнення вакансії:
розширення діяльності
Основні вимоги до кандидата:
будівля та офіс з ремонтом
обладнане робоче місце
сучасні методи роботи в онлайні
кава/чай за рахунок роботодавця
дружний колектив
Графік роботи:
Пн-Пт 09:00-18:00, Сб, Нд - вихідний
можливі затримки при термінових замовленнях, при пізніх клієнтах, при не завершенні вчасно справ, ненормовані обідні перерви з-за незапланованих відвідувань пошукачів
Заробітна плата:
при співбесіді (від 2500,00 грн. при виконанні плану)
Додаткові умови:
входження в посаду (індивідуальний термін) не оплачується
випробувальний термін - три місяці
за умови виконання плану на протязі випробувального терміну - офіційне працевлаштування
Контент-менеджер
Відомості про роботодавця:
Консалтингова група "Гуру" (http://guru-group.at.ua/), що займає лідируючу позицію на ринку праці Рівного.
Основні вимоги до кандидата:
- Дівчина до 30 років (можливо старша - індивідуально, якщо підходить під інші вимоги)
- ВО по спеціальності "Маркетолог" (або суміжна), можливо випускниця цього року
- Бажане знання предметної області, тобто психологія в якості хобі чи таланту, а також навички в журналістики, веденні блогів, приймання активної участі у житті свого навчального закладу тощо
- Комп'ютерна грамотність обов'язкова! Досвічений користувач ПК, Інтернет (пошук інформації в інтернеті, електронна пошта, користувач соцмереж ВК, ОК, ММ, ФБ, вміння користуватися джоб-сайтами, приймати участь у форумах тощо, знання HTML та графічних редакторів, таких як PhotoShop)
- Випускний екзамен в школі по українській мові "добре" або "відмінно"
- Мінімальний досвід роботи по даному напрямку необхідний.
В обов'язки входить:
- пошук, редагування, розміщення на сайті текстів, зображень, тощо.
- аналіз цілей, завдань, цільової аудиторії веб-ресурсів
- виявлення конкурентності запитів
- підбір матеріалів для написання текстів, з використанням не тільки Інтернету, але й інших джерел
- написання унікальних текстів, оптимізованих для прочитання та пошукових систем
- редагування та оптимізація готових текстів.
- ведення стрічки новин.
- додавання інформації на сайт за допомогою CMS Ucoz.
- управління сайтами.
- сприяння просуванню і популяризації сайтів в Інтернеті.
- розробка і підтримка основної концепції сайтів, внесення пропозиції по доопрацюванню концепції і вмісту сайту, по введенню нового сервісу для відвідувачів сайту.
Розширена інформація по вакансії розміщена на сайті агенції.
Графік роботи:
- Пн-Пт 09:00-18:00,
- Сб, Нд - вихідний
- можливі затримки при термінових замовленнях, при пізніх клієнтах, при не завершенні вчасно справ,
- ненормовані обідні перерви з-за незапланованих відвідувань пошукачів
Заробітна плата:
надсилайте, будь-ласка, резюме з вказанням бажаної заробітної плати
Асистент менеджера по роботі з клієнтами
Відомості про роботодавця:
Кадрова агенція "Приватна Біржа праці Рівного" (job-rivne.at.ua), що займає одну з лідируючих позицій на ринку праці Рівного.
Спеціалізація роботодавця:
Надає кваліфіковану допомогу пошукачам для працевлаштування в організації м. Рівне
Основні напрямки діяльності: бухгалтерія, офісний персонал, торгівля
Місцерозташування офісу:
р-н "Пивзаводу", навпроти НК "Лагуна"
Причина виникнення вакансії:
розширення діяльності
Основні вимоги до кандидата:
- Дівчина до 30 років (можливо старша - індивідуально, якщо підходить під інші вимоги)
- ВО (бажано по спеціальності "Маркетолог"), можливо випускниця цього року
- Психологія в якості хобі чи таланту вітається, а також навички в журналістики, веденні блогів, приймання активної участі у житті свого навчального закладу тощо
- Комп'ютерна грамотність обов'язкова!
- Досвічений користувач ПК, Інтернет (пошук інформації в інтернеті, електронна пошта, користувач соцмереж ВК, ОК, ММ, ФБ, вміння користуватися джоб-сайтами, приймати участь у форумах тощо)
- Випускний екзамен в школі по українській мові "добре" або "відмінно"
- Навички продажу (будь-яких товарів чи послуг, наприклад, продукції "Оріфлейм" тощо)
- Досвід роботи ні в цій не в будь-якій сфері не потрібен, потрібно ВЕЛИКЕ бажання!
Якості необхідні для цієї роботи:
Професійні - вміння опрацьовувати та запам'ятовувати багато інформації, скурпульозність і уважність до деталей, здатність підтримувати багато контактів одночасно, вміння працювати на результат, здоровий азарт при веденні справи, вміння виконувати завдання у швидкому ритмі, вміння швидко переключатися між справами, здатність слідувати інструкції, але з долею самостійності, розуміти субординацію.
Особистісні - активність, комунікабельність, креативність, швидка реакція, посидючість, швидкочитання, оптимізм, висока самоорганізованість.
Психологічні - вміння посміхатися людям незалежно від особистого настрою, бажання і здатність постійно навчатися, розвивати кругозір, інтуїція, стресостійкість, здорова емпатія не шкідлива для особистого доходу і доходу агенції.
В обов'язки входить:
- робота з тільки з існуючими клієнтами - вчасне інформування про наявність нових вакансій, ведення графіку зустрічей, виписка направлень, слідкування за результатами співбесід, слідкування за дебіторською заборгованістю, закриття виконаних договорів.
- робота в онлайні - поширення інформації про вакансії по джоб-сайтам та соцмережам в установленій формі, переписка з клієнтами щодо цієї інформації, підтримка сайту агенції, ведення онлайн-щоденника справ (внутрішній форум).
робота з документами - записування всієї інформації що надходить в агенцію в онлайн-документах, ведення актів виконаної роботи по договорах, ведення каси, занесення інформації в 1С 7.7, підтримка документації на належному рівні (рознесення нових і виїмка старих договорів).
- робота з роботодавцями - підтримка актуальності вакансій, вчасне закриття вакансій, приймання заявок в установленій формі, слідкування за проведеннями співбесід, надсилання інформації про направлених кандидатів, перевірка результатів співбесід.
- виконання інших доручень керівництва
Умови роботи:
- будівля та офіс з ремонтом
- обладнане робоче місце
- сучасні методи роботи в онлайні
- кава/чай за рахунок роботодавця
- дружний жіночий колектив
Графік роботи:
Пн-Пт 09:00-18:00, Сб, Нд - вихідний
можливі затримки при термінових замовленнях, при пізніх клієнтах, при не завершенні вчасно справ, ненормовані обідні перерви з-за незапланованих відвідувань пошукачів
Заробітна плата:
% від працевлаштувань (від 1300,00 грн.)
Додаткові умови:
- навчання на протязі двох робочих тижнів - не оплачується
- випробувальний термін - три місяці
- за умови виконання плану на протязі випробувального терміну - офіційне працевлаштування
Від роботодавця:
Людину шукаємо не спішно, прискіпливо, тому що людей з такими якостями дуже мало, перебираєм як золотопошукачі.
Готові навчати, розвивати, допомагати. Обіцяємо кар'єрний ріст до менеджера з залучення клієнтів зі збільшенням заробітної плати вже за 9-12 місяців роботи в нас.
Самій здібній людини можливе виділення окремого напрямку для роботи як керівника проекту та виділення власного асистента.
Якщо Вас не злякало це оголошення і Ви вважаєте, що ці якості в Вас присутні і Ви маєте велике бажання навчатися і працювати саме в нашому напрямку - Ласкаво Просимо до Нашої Команди!
Торговий менеджер
Кадрова агенція запрошує до співпраці активних людей
Вимоги до кандидата:
- стать, вік - немає значення
- вища освіта бажана, але необовязкова
- вміння продавати
- комунікабельність, активність, бажання заробляти
В обов'язки входить:
- залучення нових клієнтів згідно плану продажів (10 клієнтів в день)
Умови роботи:
можливо по сумісництву або робота на дому
Графік роботи:
гнучкий/вільний графік
Заробітна плата:
5000,00 грн. за умови виконання плану
Додаткові відомості:
офіційне оформлення стосунків за формою договору підряду
Менеджер з продажу послуг
Відомості про роботодавця:
приватна консультація (http://partner-pbpr.at.ua/)
Спеціалізація роботодавця:
кар'єрне консультування
Вимоги до кандидата:
- дівчина, 23 - 28 років
- вища освіта обов'язкова, бажано маркетинг.
- досвід роботи продажу в сфері послуг обов'язковий
В обов'язки входить:
- залучення нових клієнтів
- підтримка існуючої бази
- поновлення зв'язків зі старими клієнтами
- дебеторка
Умови роботи:
робота офісна (95%), можлива робота у місті при проведенні промо-акцій
Графік роботи:
Пн-Пт 09:00-18:00 (буває ненормований при термінових замовленнях)
Сб, Нд - вихідні (можлива неповна зайнятість по суботах, рідко)
Заробітна плата:
мінімалка + % продажу
Додаткові відомості:
навчання 3-5 днів (не оплачуване)