Кар`єрна консультація Ілони Романюк
від Приватної Біржі праці Рівного Вас чекає європейській підхід до справи - сучасні спеціалісти вибирають співпрацю саме з кар`єрним консультантом!
Професійний кар`єрний консультант - впевненість у успіху!
5000+ клієнтів довірили нам своє працевлаштування! Ілона Романюк - саме Ваш радник та помічник!
(067) 362-0-699 з 11:00 по 19:00 (Пн-Пт), а також в соцмережах!
Менеджер-маркетолог
Запрошуємо активних та амбіційних спеціалістів на посаду менеджера-маркетолога.
Побажання до професійних та особистих якостей: - стать, вік неважливий; - можливо студент профільного напрямку (маркетинг); - бажання вчитися, працювати і розвиватися в цьому напрямку; - обов'язкове знання ПК на рівні досвідченого користувача (офісний пакет, електронна пошта, пошукові системи Інтернет, соціальні мережі); - обов'язкове знання/навички інтернет-маркетингу; - грамотність, ділова мова.
Умови роботи: робота на результат
В обов'язки входить: - пошук замовників, ведення перемовин; - застосування на практиці всіх видів маркетингу (в тому числі інтернет-маркетинг) для розкрутки послуг та сайтів компанії; - продаж реклами на сайтах (весь цикл).
Графік роботи: Пн-Пт 09:00-18:00 Сб, Нд - вихідні
Заробітна плата: при співбесіді (деталі нижче)
Додаткові відомості: для тих, в кого вже трудова книжка - оформлення безкоштовного стажування через Центр зайнятості (цей час оплачується ЦЗ) тривалістю три місяці, можливі преміальні при відмінних результатах роботи, надалі офіційне оформлення по результатам роботи в кого немає - офіційне оформлення з січня 2013 року по новому законодавству
Від нас гарантуємо: приємний колектив; обладнане робоче місце; безкоштовна практика отриманих у виші теоретичніх знань; професійний розвиток; вчасна оплата праці.
Якщо по результатам трьохмісячного навчання угода припиниться за згодою сторін - гарантована видача сертифіката про проходження практики та рекомендацій для майбутнього роботодавця.
Також набираємо студентів для написання дипломних робіт по спеціальності на нашій базі.
Неактуальні вакансії:
Виконавчий (операційний) директор
Відомості про роботодавця: Консалтингова агенція Ілони Романюк (job-rivne.at.ua), що займає лідируючу позицію на ринку праці Рівного.
Спеціалізація роботодавця: Надає консалтингові послуги пошукачам для працевлаштування в організації м. Рівне Основні напрямки діяльності: бухгалтерія, офісний персонал, торгівля, ТОП-позиції
Місцерозташування офісу: р-н "Пивзаводу", навпроти НК "Лагуна"
Причина виникнення вакансії: розширення діяльності
Основні вимоги до кандидата:
Дівчина/хлопець до 32 років (можливо старша - індивідуально, якщо підходить під інші вимоги)
ВО (бажано спеціальності у сфері економіки, фінансів, бухгалтерського обліку, менеджменту, маркетингу, бізнесу, юриспруденції)
Знання основ менеджменту і фінансів, навички маркетингового аналізу та аналітики ринку
Досвід роботи обов'язковий на керівних посадах від двох років, бажано у сфері послуг або сервісного обслуговування
Досвід у плануванні, організації операційної діяльності, підборі та навчанню персоналу, розробки мотиваційних схем, управлінні ефективністю та якістю, виведенні бренду підприємства на ринок, збільшення обороту компанії
Досвід роботи з контролюючими та дозвільними органами
Комп'ютерна грамотність обов'язкова! Досвічений користувач ПК, Інтернет (пошук інформації в інтернеті, електронна пошта, користувач соцмереж ВК, ОК, ММ, ФБ, вміння користуватися джоб-сайтами, приймати участь у форумах тощо)
Випускний екзамен в школі по українській мові "добре" або "відмінно"
Володіння 1С:Бухгалтерією 7.7
Професійні та особисті якості: лідерство, орієнтація на результат, амбітність і наполегливість.
Основні обов'язки:
розробка та організація виконання бізнес-планів
аналіз і контроль ринку, управління продажами, асортиментом, ціноутворення
планування, розробка і впровадження стратегічних планів для компанії,
розвиток компанії, посилення бренду, розробка рекламних кампаній
організація та оптимізація я економічно обгрунтованої операційної діяльності
формування і забезпечення фірмового стилю продажів;
побудова і впровадження системи безпеки і запобігання втратам
контроль та поточне управління компанією
відповідальність за щоденну операційну діяльність, організацію нарад
керування персоналом: підбір та навчання персоналу, формування команди, розробка мотиваційних схем, атестації, розвиток
корпоративної культури, контроль за дисципліною і підпорядкованістю персоналу внутрішнім правилам компанії
інформованість про всі процеси, що відбуваються в компанії - все те, що дозволяє збільшувати прибутковість компанії і її позиції на ринку
координація дій і ресурсів (включаючи управління ефективністю)
ведення первинної бухгалтерії та звітності підприємця, нарахування та виплата заробітної плати
Умови роботи: будівля та офіс з ремонтом обладнане робоче місце сучасні методи роботи в онлайні кава/чай за рахунок роботодавця дружний колектив
Графік роботи: Пн-Пт 09:00-18:00, Сб, Нд - вихідний можливі затримки при термінових замовленнях, при пізніх клієнтах, при не завершенні вчасно справ, ненормовані обідні перерви з-за незапланованих відвідувань пошукачів
Заробітна плата: при співбесіді (від 2500,00 грн. при виконанні плану)
Додаткові умови: входження в посаду (індивідуальний термін) не оплачується випробувальний термін - три місяці за умови виконання плану на протязі випробувального терміну - офіційне працевлаштування
Контент-менеджер
Відомості про роботодавця: Консалтингова група "Гуру" (http://guru-group.at.ua/), що займає лідируючу позицію на ринку праці Рівного.
Основні вимоги до кандидата:
Дівчина до 30 років (можливо старша - індивідуально, якщо підходить під інші вимоги)
ВО по спеціальності "Маркетолог" (або суміжна), можливо випускниця цього року
Бажане знання предметної області, тобто психологія в якості хобі чи таланту, а також навички в журналістики, веденні блогів, приймання активної участі у житті свого навчального закладу тощо
Комп'ютерна грамотність обов'язкова! Досвічений користувач ПК, Інтернет (пошук інформації в інтернеті, електронна пошта, користувач соцмереж ВК, ОК, ММ, ФБ, вміння користуватися джоб-сайтами, приймати участь у форумах тощо, знання HTML та графічних редакторів, таких як PhotoShop)
Випускний екзамен в школі по українській мові "добре" або "відмінно"
Мінімальний досвід роботи по даному напрямку необхідний.
В обов'язки входить:
пошук, редагування, розміщення на сайті текстів, зображень, тощо.
аналіз цілей, завдань, цільової аудиторії веб-ресурсів
виявлення конкурентності запитів
підбір матеріалів для написання текстів, з використанням не тільки Інтернету, але й інших джерел
написання унікальних текстів, оптимізованих для прочитання та пошукових систем
редагування та оптимізація готових текстів.
ведення стрічки новин.
додавання інформації на сайт за допомогою CMS Ucoz.
управління сайтами.
сприяння просуванню і популяризації сайтів в Інтернеті.
розробка і підтримка основної концепції сайтів, внесення пропозиції по доопрацюванню концепції і вмісту сайту, по введенню нового сервісу для відвідувачів сайту.
Розширена інформація по вакансії розміщена на сайті агенції.
Графік роботи:
Пн-Пт 09:00-18:00,
Сб, Нд - вихідний
можливі затримки при термінових замовленнях, при пізніх клієнтах, при не завершенні вчасно справ,
ненормовані обідні перерви з-за незапланованих відвідувань пошукачів
Заробітна плата: надсилайте, будь-ласка, резюме з вказанням бажаної заробітної плати
Асистент менеджера по роботі з клієнтами
Відомості про роботодавця:
Кадрова агенція "Приватна Біржа праці Рівного" (job-rivne.at.ua), що займає одну з лідируючих позицій на ринку праці Рівного.
Спеціалізація роботодавця: Надає кваліфіковану допомогу пошукачам для працевлаштування в організації м. Рівне Основні напрямки діяльності: бухгалтерія, офісний персонал, торгівля
Місцерозташування офісу: р-н "Пивзаводу", навпроти НК "Лагуна"
Причина виникнення вакансії: розширення діяльності
Основні вимоги до кандидата: - Дівчина до 30 років (можливо старша - індивідуально, якщо підходить під інші вимоги) - ВО (бажано по спеціальності "Маркетолог"), можливо випускниця цього року - Психологія в якості хобі чи таланту вітається, а також навички в журналістики, веденні блогів, приймання активної участі у житті свого навчального закладу тощо - Комп'ютерна грамотність обов'язкова! - Досвічений користувач ПК, Інтернет (пошук інформації в інтернеті, електронна пошта, користувач соцмереж ВК, ОК, ММ, ФБ, вміння користуватися джоб-сайтами, приймати участь у форумах тощо) - Випускний екзамен в школі по українській мові "добре" або "відмінно" - Навички продажу (будь-яких товарів чи послуг, наприклад, продукції "Оріфлейм" тощо) - Досвід роботи ні в цій не в будь-якій сфері не потрібен, потрібно ВЕЛИКЕ бажання!
Якості необхідні для цієї роботи:
Професійні - вміння опрацьовувати та запам'ятовувати багато інформації, скурпульозність і уважність до деталей, здатність підтримувати багато контактів одночасно, вміння працювати на результат, здоровий азарт при веденні справи, вміння виконувати завдання у швидкому ритмі, вміння швидко переключатися між справами, здатність слідувати інструкції, але з долею самостійності, розуміти субординацію. Особистісні - активність, комунікабельність, креативність, швидка реакція, посидючість, швидкочитання, оптимізм, висока самоорганізованість. Психологічні - вміння посміхатися людям незалежно від особистого настрою, бажання і здатність постійно навчатися, розвивати кругозір, інтуїція, стресостійкість, здорова емпатія не шкідлива для особистого доходу і доходу агенції.
В обов'язки входить:
- робота з тільки з існуючими клієнтами - вчасне інформування про наявність нових вакансій, ведення графіку зустрічей, виписка направлень, слідкування за результатами співбесід, слідкування за дебіторською заборгованістю, закриття виконаних договорів.
- робота в онлайні - поширення інформації про вакансії по джоб-сайтам та соцмережам в установленій формі, переписка з клієнтами щодо цієї інформації, підтримка сайту агенції, ведення онлайн-щоденника справ (внутрішній форум).
робота з документами - записування всієї інформації що надходить в агенцію в онлайн-документах, ведення актів виконаної роботи по договорах, ведення каси, занесення інформації в 1С 7.7, підтримка документації на належному рівні (рознесення нових і виїмка старих договорів).
- робота з роботодавцями - підтримка актуальності вакансій, вчасне закриття вакансій, приймання заявок в установленій формі, слідкування за проведеннями співбесід, надсилання інформації про направлених кандидатів, перевірка результатів співбесід.
- виконання інших доручень керівництва
Умови роботи: - будівля та офіс з ремонтом - обладнане робоче місце - сучасні методи роботи в онлайні - кава/чай за рахунок роботодавця
- дружний жіночий колектив
Графік роботи:
Пн-Пт 09:00-18:00, Сб, Нд - вихідний можливі затримки при термінових замовленнях, при пізніх клієнтах, при не завершенні вчасно справ, ненормовані обідні перерви з-за незапланованих відвідувань пошукачів
Заробітна плата: % від працевлаштувань (від 1300,00 грн.)
Додаткові умови: - навчання на протязі двох робочих тижнів - не оплачується - випробувальний термін - три місяці - за умови виконання плану на протязі випробувального терміну - офіційне працевлаштування
Від роботодавця: Людину шукаємо не спішно, прискіпливо, тому що людей з такими якостями дуже мало, перебираєм як золотопошукачі. Готові навчати, розвивати, допомагати. Обіцяємо кар'єрний ріст до менеджера з залучення клієнтів зі збільшенням заробітної плати вже за 9-12 місяців роботи в нас. Самій здібній людини можливе виділення окремого напрямку для роботи як керівника проекту та виділення власного асистента.
Якщо Вас не злякало це оголошення і Ви вважаєте, що ці якості в Вас присутні і Ви маєте велике бажання навчатися і працювати саме в нашому напрямку - Ласкаво Просимо до Нашої Команди!
Торговий менеджер
Кадрова агенція запрошує до співпраці активних людей
Вимоги до кандидата:
стать, вік - немає значення
вища освіта бажана, але необовязкова
вміння продавати
комунікабельність, активність, бажання заробляти
В обов'язки входить:
залучення нових клієнтів згідно плану продажів (10 клієнтів в день)
Умови роботи: можливо по сумісництву або робота на дому
Графік роботи: гнучкий/вільний графік
Заробітна плата: 5000,00 грн. за умови виконання плану
Додаткові відомості: офіційне оформлення стосунків за формою договору підряду
Слово "Гуру" буквально означає «важлива людина»,
той, чиї слова цінніші за найшанованіші встановлені і загальноприйняті принципи,
і він недиктатор, але порадник.
Гідний, поважний чоловік.
Учитель.
Наставник.
Індійська традиція ставить вчителя на вищий щабель поваги серед людей.